Sisällöntuotanto

outdoors-brändeille

outdoors / sports / action sports

LOREM IPSUM. Tiedän, en ole ehtinyt näin pitkälle vielä sisältöjen kanssa.

 

Visuaalista viestintää

Vahva brändi kasvaa mielikuvista, joita luodaan kuvin ja videoin. Pystyn kuvaamaan tuotteita maassa, ilmassa, veden päällä tai alla, kalliolla.

mies ja kamera, at your disposal.

Oma, tiivis yhteisöni

Puhun omissa kanavissani paljon aktiivisen elämäntyylin, urheilun ja seikkailemisen puolesta. Outdoors-henkisten brändien sisällöntuotantoon voidaan hyvin ottaa mukaan myös omat kanavani – lue lisää kaupallisista yhteistöistä

Urheilijoille / Urheiluseuroille

Urheilijat, vaikuttajat, urheiluseurat

Urheilija on brändi, siinä missä vaikuttajakin. Oman brändin rakentaminen lähtee aktiivisesta viestinnästä.

Sama pätee urheiluseuroihin.

Kuvapankki

Oli kyse yksilöurheilijasta tai joukkueesta, näkyvyys on avainasemassa brändin rakennusta ja markkinointia.

Tehokkainta markkinointia on visuaalinen tarinankerronta. Sitä saa kamerani kautta.

 

Palvelumuotoilu

Olen suorittanut urheiluseurojen palvelumuotoilun erikoisammattitutkinnon,
jonka myötä työkalupakistani löytyy välineet seuratoiminnan kehittämiseen.

 

Kaupungeille / matkailuyhdistyksille

Aktiivinen elämäntyyli ja liikunta on yhteiskunnan voimavara. Tuotan sisältöä matkailusektorille, keskittyen palveluiden ja liikuntamahdollisuuskien markkinointiin.

Myyntipuheita on monenlaisia. Te tarvitsette sisältöä, ja minä teen sitä. Soitetaan!

Asiakkaan ja omat kanavani

Kaupunki- tai alueellista markkinointia tehdessä näkyvyys on kaikki kaikessa.

Tutustun mielelläni uusiin alueisiin nimenomaan seikkailu-kulmalla. Etsin kohteesta mielenkiintoisimmat kiipeilypaikat, testaan lähijoet kanootein – hyppään laskuvarjolla keskustaan, jos siitä sovitaan.